مکالمات انگلیسی در هتل

مکالمه شماره 1

در این مکالمه می توانید نحوه رزرو کردن یک اتاق در هتل به زبان انگلیسی را یاد بگیرید:

 

Receptionist: Good morning. Welcome to The Woodward Hotel.

صبح بخیر. به هتل وود وارد خوش آمدید.

Client: Hi, good morning. I’d like to reserve a room for the third weekend in September. Do you have any vacancies?

سلام. صبح بخیر. من می خواهم یک اتاق برای هفته سوم ماه سپتامبر رزرو کنم. آیا اتاق خالی دارید؟

R: Yes sir, we have several rooms available for that particular weekend. And what is the exact date of your arrival?

بله آقا، ما برای آن هفته چند اتاق خالی داریم. تاریخ دقیق ورود شما کی خواهد بود؟

C: The 24th.

بیست و چهارم.

R: How long will you be staying?

برای چه مدت در هتل اقامت خواهید داشت؟

C: I’ll be staying for two nights.

دو شب در هتل خواهم ماند.

R: How many people is the reservation for?

رزرو برای چند نفر است؟

C: There will be two of us.

ما دو نفر خواهیم بود.

R: And would you like a room with twin beds or a double bed?

و آیا اتاقی می خواهید که دو تخت جدای یکنفره داشته باشد یا یک تخت دو نفره؟

C: A double bed, please.

یک تخت دو نفره لطفا.

R: Very well. And would you prefer to have a room with a view of the ocean?

خیلی خوب. آیا ترجیح می دهید اتاقی با چشم انداز اقیانوس داشته باشید؟

C: If that type of room is available, I would love to have an ocean view. What’s the rate for the room?

اگر آن نوع اتاق موجود است، خیلی دوست دارم چشم انداز اقیانوس داشته باشم. قیمت آن اتاق چقدر می باشد؟

R: It is five hundred and ninety dollars per night. Now what name will the reservation be listed under?

قیمت آن شبی 590 دلار است. رزرو به نام چه کسی باشد؟

C: Charles Wilson.

چارلز ویلسون

R: And is there a phone number where you can be contacted?

آیا شماره ای دارید که بتوانیم با شما تماس بگیریم؟

C: Yes, my cell phone number is 555-26386.

بله، شماره تلفن همراه من 555-26386 است.

R: Great. Now I’ll need your credit card information to reserve the room for you. What type of card is it?

عالیست. در حال حاضر برای رزرو اتاق برای شما به اطلاعات کارت اعتباری تان نیار دارم. چه نوع کارتی دارید؟

C: Visa. The number is 987654321.

ویزا کارت. شماره آن 987654321 است.

R: And what is the name of the cardholder?

نام دارند کارت چیست؟

C: Charles Wilson.

چارلز ویلسون

R: Alright, Mr. Wilson, your reservation has been made for the twenty-fourth of September for a room with a double bed and view of the ocean. Check-in is at 2 o’clock. If you have any other questions, please do not hesitate to call us.

خیلی خوب، آقای ویلسون، رزرو شما برای بیست و چهارم ماه سپتامبر برای یک اتاق با تخت دو نفره و چشم انداز اقیانوس ثبت شده است. برای نام نویسی ساعت 2 به اینجا مراجعه کنید. لطفا اگر سوال دیگری داشتید با ما تماس بگیرید.

C: Great, thank you so much.

عالیه. از شما خیلی متشکرم.

R: My pleasure. We’ll see you in September, Mr. Wilson. Have a nice day.

خواهش می کنم. ما در ماه سپتامبر شما را خواهیم دید. روز خوبی داشته باشید.

 


مکالمه شماره 2

 

Hotel: Good afternoon. Welcome to the Woodward Hotel. How may I help you?

بعداظهر بخیر. به هتل وود وارد خوش آمدید. چطور می توانم کمکتون کنم؟

Guest: I have a reservation for today. It’s under the name of Wilson.

من یک رزرو برای امروز دارم. آن به نام ویلسون است.

Hotel: Yes, Mr. Wilson, we’ve reserved a double room for you with a view of the ocean for two nights. Is that correct?

بله آقای ویلسون، ما یک اتاق دو نفره با چشم انداز اقیانوس به مدت دو شب برای شما رزرو کرده ایم. آیا درست است؟

Guest: Yes, it is.

بله درست است.

Hotel: Excellent. We already have your credit card information on file. Could you sign the receipt along the bottom, please?

عالیست. ما اطلاعات کارت اعتباری شما را در سیستم داریم. می توانید لطفا انتهای رسید را امضا کنید؟

Guest: Sure.

البته.

Guest: what room am I in?

من در کدام اتاق هستم؟

Hotel: Room 487. Here is your key.

اتاق شماره 487. بفرمایید این کلید اتاق شماست.

Guest: Great. Thanks.

عالیه. ممنون.

Hotel: Should you have any questions or requests, please dial ‘O’ from your room. Also, there is internet available in the lobby 24 hours a day.

اگر سوالی یا درخواستی داشتید از اتاقتان (شماره) 0 را شماره گیری کنید. همچنین، شما می توانید بیست و چهار ساعته در لابی هتل به اینترنت دسترسی داشته باشید.

Guest: Ok, and what time is check-out?

خیلی خوب، تسویه حساب چه ساعتی خواهد بود؟

Hotel: At midday, sir.

ظهر، آقا.

Guest: thank you.

متشکرم.

Hotel: My pleasure, sir. Have a good stay at the Woodward Hotel.

خواهش می کنم، آقا. اقامت خوبی در هتل وود وارد داشته باشید.



/ 0 نظر / 125 بازدید